Ceo predizborni program Đilasove grupacije, čiji je nosilac kontroverzna rumunska političarka Marinika Čobanu Tepić, zasniva se na besmislenoj kritici o stanju medija i priči o nekakvoj izbornoj krađi.
Dragan Đilas, vlasnik Stranke slobode i pravde, i potpredsednica njegove partije Marinika Čobanu Tepić iz dana u dan pokazuju sve svoje licemerje. Preko novina koje su pod njihovom uređivačkom kontrolom bez trunke srama opravdavaju NATO agresiju na Srbiju i usuđuju se da stravičan zločin nazivaju intervencijom, dok je ruska invazija na Ukrajinu za njih brutalan napad.
Osim što se NATO bombardovanje, u kojem je ubijeno 2.500 civila, među kojima i 79 dece, naziva intervencijom, u tekstu lista Danas sa naslovom „Sličnosti i razlike NATO bombardovanja i rata u Ukrajini” stoji i da je „NATO bombardovanje SRJ imalo legitimitet, jer je usledilo nakon kontinuiranog rata koji je vođen od 1990. godine, što nije slučaj sa ratom u Ukrajini”.
S druge strane, rusku invaziju na Ukrajinu nazivaju brutalnim napadom. Ovo samo pokazuje kako Đilas i Marinika vide stvari: kad Rusija izvrši invaziju na Ukrajinu, to je brutalni napad, a kad NATO ubija srpske civile, to im je “intervencija”!
O MEDIJIMA
Inače, Marinika Čobanu Tepić briljira u licemerju, a posebno onda kada kritikuje stanje u medijima i obećava procvat medijskih sloboda.
– Onaj ko upravlja javnim mnjenjem je, nažalost, onaj ko je porobio medije. Kao što vidite, u medijima sa nacionalnom frekvencijom ne postoji dijalog. Da bi se promenio sistem upravljanja, vladanja, oslobodile institucije, oslobodili mediji, mi moramo da oslobodimo od ove vlasti ovu državu… E sad, to što nosioci nekih ranije javnih funkcija nisu na ovaj način maltretirali javnost, maltretirali medije… – usudila se da izgovori nedavno Tepićeva.
Inače, Tepićeva ima potpunu amneziju kad su u pitanju reči nekadašnje predsednice Saveta za borbu protiv korupcije Verice Barać.
Naime, Baraćeva je još odavno raskrinkala Dragana Đilasa kada je razotkrila i praktično poručila da on nije mnogo pametan, već da je bezobrazlukom zloupotrebio budžet države Srbije i napunio džepove, ali i da je on taj koji je zarobio medije
REKLAMNI MINUTI
– Glavne stvari ili najveće stvari reklamnih agencija se rade kroz nekoliko agencija koje su veoma bliske partijama ili su partijske. Na primer, Šaper, savetnik predsednika Tadića, potpredsednik njegove stranke Đilas i još nekoliko agencija rade sve to što je u stvari kontrola medija. Kako god da ga zovete, oni se naravno ljute i kažu kako to nije tako. Tako što kupuju te reklamne minute unapred, formiraju te pulove i onda avansno to plaćaju i time mogu da dobiju manju cenu za svoje klijente, ali time mogu i jako da utiču na medije. Kažu to kad se plati avansno, ako mediji počnu da pišu nešto što nije u skladu sa tim što je u interesima tih moćnika na vrhu stranke, onda se onaj drugi deo ne isplati ili se isplati kasnije, čime se mediji dovede u ozbiljnu finansijsku situaciju – rekla je Baraćeva.
Ovim je Baraćeva praktično poručila da je Đilas taj koji je zarobio medije kada je bio na vlasti i da su oni morali da pišu šta je u skladu sa njegovim interesima, što je Marinika izgleda „zaboravila”.
BESMISLENO
Aleksandar Marković iz Srpske napredne stranke, komentarišući kritike Tepićeve na račun stanja u medijima, navodi:
– Ceo predizborni program Đilasove grupacije, čiji je nosilac Marinika Čobanu Tepić, zasniva se na besmislenoj kritici o stanju medija i priči o nekakvoj izbornoj krađi. Kada govorimo o stanju medija, činjenica je da je u ovoj kampanji opozicija prisutna daleko više u medijima, kako sa nacionalnom frekvencijom, tako i kod kablovskih medija, nego ikad u istoriji. Primera radi, Srpska napredna stranka, kada je bila u opoziciji, imala je pristup samoj kablovskoj televiziji i jednom radiju – napominje Marković i dodaje:
– Posebno su licemerne tvrdnje o pripremi nekakve izborne krađe kada znamo da će opozicija imati više članova biračkih odbora, tzv. kontrolora, kao i predstavnike u opštinskim, gradskim i Republičkoj izbornoj komisiji. To sve govori da oni zapravo unapred stvaraju alibi za izborni neuspeh jer znaju da građanima nemaju šta da ponude.
Ostavite komentar