Aleksandar Bijelić, pomoćnik gradonačelnika Dragana Đilasa, od Miškovićeve firme kupio luksuzni džip BMW X5
BEOGRAD – Ekonomski mag.
Aleksandar Bijelić, pomoćnik gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa i gradski menadžer, vlasnik je luksuznog BMW X5, čija najjeftinija verzija košta „tek“ 70.000 evra, dok se cena tog džipa s dodatnom opremom kreće i preko 100.000 evra!
Bijelić mora da ima neverovatne ekonomske veštine kada je s platom gradskog menadžera od 116.698 dinara uspeo da pazari luksuzni BMW. Jer, računica pokazuje da je za takav BMW Bijeliću potrebno da crnči šest do osam godina, to jest njegovih celih 70 do 100 plata! I to pod uslovom da ne potroši ni jedan jedini dinar na hranu, piće, higijenu, život.
Aleksandar Bijelić je rođen 1975. godine u Karlovcu (Hrvatska), a u Srbiju se doselio kao nesvršeni srednjoškolac (tamo je posle osnovne škole upisao matematičku gimnaziju, a 1993. godine u Beogradu bio maturant Devete beogradske gimnazije). U javno dostupnoj biografiji piše da je „stekao zvanje diplomiranog menadžera“.
Šofer
Bijelić je munjevitom brzinom menjao poslove i uloge, ali uvek i nepogrešivo slepo sledeći svoje demokratske šefove… Tako je za kratko vreme „prošetao“ od ličnog vozača pokojnog Zorana Đinđića (bio je i jedan od svedoka na suđenju za njegovo ubistvo, tvrdeći da je postojao i treći hitac, prim. red.), pa preko funkcije izvršnog direktora EP 2005, preduzeća koje se bavilo organizacijom Evropskog prvenstva u košarci, direktora marketinga Fudbalskog saveza Srbije, koordinatora izgradnje obilaznice oko Beograda u Kancelariji za Nacionalni investicioni plan, pomoćnika gradonačelnika Beograda i, konačno, gradskog menadžera! To može samo u Demokratskoj stranci! To može samo u Srbiji. Taj san ne bi ostvario ni u jednoj drugoj Americi! U nikad napisanoj brošuri za brzo sticanje karijere, novca i moći, pod naslovom „Svi Đilasovi ljudi“, ovaj čovek bi svakako zaslužio da bude proglašen prvim do prvoga.
Batinaš
Teškim batinama jedan građanin Grocke je platio svoju veru u, Ustavom Srbije, zagarantovanu slobodu javnog izražavanja političkog mišljenja. Naime, negde tokom 2008. godine, kad su Dragan Đilas i Boris Tadić zajedno išli u obilazak ove prigradske opštine, šezdesetogodišnji Milan Marčeta, koji se tom prilikom zatekao na ulici, dobacio je Tadiću: „Svaka čast vama, predsedniče, ali što ste poveli ovog lopova?“ (pokazujući rukom na Đilasa).
Samo par minuta kasnije, Aleksandar Bjelić, nekadašnji vozač pokojnog premijera Zorana Đinđića, koji je tog dana bio u pratnji Đilasa i Tadića, pokazao je svoju „ideološku svest“ i odanost kultu ličnosti tako što je nesrećnog Marčetu oborio na betonsku ogradu, a onda ga tukao pesnicama po glavi, sve dok ga doslovno nije unakazio! Mada je Marčeta zapomagao, zvao u pomoć, prisutna lokalna policija se nije ni pomerila. Znatno kasnije, jedan pozornik je osetio potrebu „da objasni stvar“, pa je rekao : „Znate li vi ko je on? Ne smemo na njega…
kriminalac koji pored nabrojanog i predsednik asocijacije taksi udruzenja i koji su takodje velikom lopuzom Sinisom Malim odlucuje koga od taksista ce maltretirati a kome za „lovu ispod stola“ dati dozvolu za obavljanje taksi delatnosti