Bitka za medije: Vučić kupuje medije kao na buvljaku, ne pita šta košta!

Vest dana je da je Telekom kupio kablovskog operatera „Kopernikus“.

Sama po sebi, ta vest verovatno ne bi skrenula neku veću pažnju običnog čitaoca, ali problem nastaje kada malo dublje zagrebemo po priči koja stoji iza ove, naizgled, bezazlene, vesti.

Naime, Telekom (pod kontrolom države) kupio je još jednog kablovskog operatera i sada možemo samo da pretpostavljamo kako će to da utiče ne medijsku sliku u zemlji.

Ukoliko se sve ovo ostvari, tj. ako Telekom uskoro preuzme O2 i Prvu, očekuje nas još gori medijski mrak nego što je to sada (možda deluje da gori mrak od ovog nije moguć, ali se plašimo da takav scenario nije nimalo nerealan!).

Opozicija bliska Demokratskoj stranci (svim njenim frakcijama) trenutno kontroliše SBB kablovsku mrežu, televizije N1, Našu Balkan TV, Prvu i O2, novine Blic, NIN, Vreme, Nedeljnik, Danas i neke lokalne televizije. I sve je manji njen medijski uticaj jer Vučić, kao apsolutni gospodar Srbije kontroliše sve što se tiče medija u njoj i kupuje medije kao na buvljaku, da bi ostvario prevagu na medijskom polju u odnosu na snage bivšeg režima.

Aktuelni režim kontroliše televizije Pink, Hepi, StudioB i neke lokalne i regionalne televizije, novine Informer, Alo, Srpski telegraf, Večernje novosti, Politiku i Kurir.

Nadamo se da Telekom neće uspeti u namerama da kupi televizije O2i Prvu. U suprotnom – gotovo nigde ništa nećemo moći da čujemo bilo šta osim napredne i  propagande Demokratske stranke.

Hits: 0

Podeli ovo: